Az áruházunkban létrehozott fiókkal felgyorsíthatja a fizetési folyamatot, tárolhat több szállítási címet, megtekintheti és követheti a leadott megrendeléseit.
49 900 FtⓘÁr: 23 990 Ft
22 390 FtⓘÁr: 14 990 Ft
21 190 FtⓘÁr: 15 890 Ft
1 590 FtⓘÁr: 890 Ft
3 990 FtⓘÁr: 2 190 Ft
3 490 FtⓘÁr: 2 790 Ft
4 990 FtⓘÁr: 3 790 Ft
8 890 FtⓘÁr: 5 190 Ft
6 990 FtⓘÁr: 5 590 Ft
5 990 Ft
15 990 FtⓘÁr: 8 990 Ft
24 900 FtⓘÁr: 21 590 Ft
Idézze meg otthonában a kristályszínű jégcsapok szegélyezte téli tájak szépségét! A DLFJ 400/WH típusú egy LED-es, sorolható jégcsap fényfüggöny, amelynek segítségével könnyedén megalapozhatja a karácsonyi ünnepek meghitt, békés hangulatát.A jégcsap fényfüggöny világítását összesen 400 db LED biztosítja, amelyek hidegfehér fényt bocsátanak ki. Az állófényű égőkhöz fehér színű vezetékek tartoznak, amelyek kiválóan illenek az illusztris és ünnepi eseményekhez egyaránt.A LED-es jégcsap fényfüggöny sorolható a Somogyi Elektronic által forgalomba hozott DLI, DLF, DLFJ termékekkel.
Fogyasztói szerződés keretében vásárolt termékre a 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet alapján Magyarország területén a jótállás időtartama:a) 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év, b) 250 000 forint eladási ár felett három év.
E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállás időtartama meghosszabbodik a fogyasztási cikk kijavítása esetén a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.A Ptk. 6:171.§-a alapján a Somogyi Elektronic Kft bizonyos termékekre a jelen jótállási jegyben foglalt feltételekkel egy év önkéntes jótállást vállal.A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembehelyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezi üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának a napja.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát - szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,- elemi kár, természeti csapás okozta.
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó- elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibás állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet. - ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz, vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó - választása szerint - a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról, - az igény elutasítás esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is - öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítás vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze.Ha a kijavítás vagy kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról.A tájékoztatás a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas módon történik.
Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozásköteles a fogyasztási cikket 8 napon belül cserélni.Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapjánkibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk 3 alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - fogyasztó eltérő rendelkezése hiányába -, valamint a Ptk. 2013. évi V. törvény 6:159.§ (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatani, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a 30 napos határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül kicserélni.Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szólő törvény alapjánkibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
Az előző 3 bekezdés előírásai a 10.000.- Forint eladási ár feletti eszközökre vonatkozik.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.A jótállás időtartama meghosszabbodik a fogyasztási cikk kijavítása esetén a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészekre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást (eladót) terhelik.A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő - így különösen kellék- és termékszavatosság, illetve kártérítési - jogainak érvényesítését.Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását is kezdeményezhetiA jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.A jotállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek, amelynek nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása.
A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot a fogyasztó bemutatja.Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetők.A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozásnál (eladónál) érvényesítheti.
A fogyasztó a kijatvítás iránti igényét választása szerint a vállkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállakozás által a jótállási jegyen feltűntett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.A gyors ügyintézés érdekében, kérjük, hogy az alábbi címet részesítse előnyben:1045 Budapest, Pozsonyi utca 17. földszint, ügyfélszolgálat.
A szállítás 29.990 Ft rendelési érték felett ingyenes.
GLS futárszolgálatA megrendelést a GLS futárszolgálat rugalmas kézbesítési szolgáltatásával szállítjuk házhoz a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között. GLS FlexDelivery A GLS ezen szolgáltatásának keretén belül már a csomag összekészítésekor küldött első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. A második e-mail ill. - mobiltelefonszám megadása esetén - SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük. Ez az üzenet tartalmazza 3 órás időintervallumra szűkítve a futár várható érkezését, a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot. A szolgáltatás szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőséget is tartalmaz.Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Kérd házhoz GLS futárszolgálattal!
GLS csomagpontA GLS CsomagPontok csomagfeladó és átvevő helyek. Különböző üzletekben működnek (bolt a boltban rendszerben), ahol gyorsan intézheti a csomaggal kapcsolatos ügyeit. Magyarországon több mint 800 GLS CsomagPont van. A leggyakoribb nyitva tartási idő hétköznapokon 10.00 és 18.00 óra között, de számos üzlet ennél hosszabb nyitva tartási időben várja a vásárlókat.Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Vedd át GLS CsomagPonton!
GLS ügyfélszolgálat: E-mail: info@gls-hungary.com Telefon: +36 29 88 67 00
FOXPOSTA FOXPOST a feladást követően 3 munkanapon belül kiszállítja a csomagot a kiválasztott FOXPOST Csomagautomatába, majd SMS vagy Viber üzenetben értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az automatáknál, csak bankkártyával lehet fizetni.Az értesítés után 4 naptári napig bármikor átvehető a küldemény.Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Vedd át FOXPOST csomagautomatából!
Posta PontOrszágszerte 3000 átvételi ponton biztosít kényelmes és gondtalan csomagátvételt. A munkából hazamenet, későn este vagy korán reggel, hétvégén vagy a nap közepén, amikor és ahogy kényelmes.Több mint 2600 postai PostaPont, 210 Coop PostaPont, 195 MOL PostaPont, 51 Csomagautomata, 3 Media Markt és 1 Trendmaker közül választhat.Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Vedd át Posta Ponton vagy csomagautomatából!
A 40 kg feletti vagy terjedelmes, raklapon szállítandó termékek esetén a csomagok kiszállítását szállítmányozó partnerünk végzi.A rendeléseket munkaidőben dolgozzuk fel, 9.00-18.00 óra között. Lehetőség van nemzetközi csomagszállításra is, kérje egyedi díjszabásunkat.
1 090 Ft
1 290 Ft
2 390 Ft
2 990 FtⓘÁr: 2 590 Ft
3 090 Ft
4 190 Ft
5 590 Ft
8 990 Ft
11 990 FtⓘÁr: 9 990 Ft
12 590 FtⓘÁr: 11 590 Ft
21 990 FtⓘÁr: 18 590 Ft
22 490 FtⓘÁr: 18 990 Ft
23 990 FtⓘÁr: 21 990 Ft
28 990 FtⓘÁr: 27 990 Ft