Nem találod a keresett terméket oldalunkon?
Nézd meg katalógusainkban melyeket az info oldal/letöltések menüponton belül találsz oldalunkon. Ha továbbra sem találod hívd ügyfélszolgálatunkat.

Webáruházunk rendelésének különböző állapotairól mindig automatikus e-mail értesítést küld az Ön által megadott e-mail címre, így Ön mindig tudni fogja, hogy a rendelése melyik fázisban jár. Ha mégis bármi kérdése merülne fel rendelésével kapcsolatban, keresse az ügyfélszolgálatunkat ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére!

Személyes átvétellel és csomagfeladással kapcsolatos információk kérése:
Telefon: +36 1 870 0870
Email: info@gepdepo.hu 

Gyakran ismételt kérdések:

A webshopban található minden termék elérhető? Melyik van raktáron?
A webáruházunkban található termékek aktuális raktár állapotát az adatlapon található ikonokkal jelezzük. 

A termék raktáron van, az mit jelent pontosan? Mi a jelzése? 

Raktáron ikon  
Az ikon jelzése a termék adatlapon található. Jelentése: a termék valamely szaküzletünkben vagy átvételi pontunkon elérhető státuszban, szabad készleten van. 

Raktáron az üzletben
Az ikon jelzése a termék adatlapon található. Jelentése: a termék az összes szaküzletünkben készleten van, vagy legalább az Egressy téri szaküzletünkben biztosan elérhető, szabad készleten van.

Személyesen átvehető 
Az ikon jelzése a termék adatlapon található. Jelentése: a termék valamely átvételi pontunkon vagy szaküzletünkben személyesen átvehető. A szaküzlet rendelkezik belőle szabad készlettel. 

Mit jelent a 3 év garancia a raktár jelzés alatt? 

3 Év Extra garancia a termékre
Az ikon jelzése a termék adatlapon található. Jelentése: a termék regisztrációját követően lehetőség van kiterjesztett garancia érvényesítésére egyéb, külön költségek nélkül. Ez a jelzés elsősorban a Makita gépekre érvényes.

Honnan tudom, hogy melyik terméket hol vehetem át? 

Átvételi lehetőségek részletes
A termék adatlapján található lenyíló menüben lehet tájékozódni, hogy egész pontosan melyik szaküzletben mikor lehet átvenni a megvásárolni kívánt árut.

Ha inkább kiszállítást szeretnék, mégis mikor fogom megkapni? 

Kiszállítási lehetőségek részletes

A termék adatlapján található lenyíló menüben lehet tájékozódni, hogy előreláthatólag a kiszállítás mikor fog történni. A jelzések minden esetben tájékoztató jellegű adatok, de törekszünk a kiszállítás lehető leggyorsabb megvalósítására! A rendelést követően, amint a terméket munkatársaink biztonságosan becsomagolták és átadták a futárszolgálatnak, minden esetben értesítést küldünk a rendelésben megadott email címre, elérhetőségre. A Továbbiakban a futárszolgálat ad tájékoztatást a csomag érkezéséről, a kézbesítés időpontjáról. 

Cégünk a vásárlók leggyorsabb kiszolgálása érdekében országos szinten kiemelkedő készlettel és gyors logisztikával dolgozik, amennyiben nincs raktáron azt 24-72 órán belül másik üzletünkből vagy központi raktárunkból pótoljuk, pontos raktárkészletünkről ügyfélszolgálatunkon érdeklődhet.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem, regisztráció nélkül is tud rendelni.
Regisztrált tagjaink részére az alábbi többletszolgáltatást nyújtjuk:

• Rendelések nyomonkövetése,
• Áruvásárlási hitel lehetősége, hitel kalkulátor, hitel igénylése,
• Kiszállítás nyomonkövetése,

Személyesen is lehet önöknél vásárolni?
Igen, üzleteink működő szakkereskedések ahol a helyszínen is tud vásárolni. Üzleteink elérhetőségét ide kattintva találja meg.

Hogyan lehet önöknél fizetni?
Számos fizetési lehetőség közül választhat mind online webshopunkban, mind személyesen üzleteinkben. Szaküzleteinkben fizethet bankkártyával,
készpénzzel, de akár választhatja az OTPay szolgáltatását is. Online áruházunkban fizethet bankkártyával, átutalással, de akár Cetelem áruhitellel is.

Cégünk a vásárlók leggyorsabb kiszolgálása érdekében országos szinten kiemelkedő készlettel és gyors logisztikával dolgozik, amennyiben nincs raktáron, úgy törekszünk a leggyorsabb átszállításra, valamely üzletünkből vagy központi raktárunkból pótoljuk, a pontos raktárkészletünkről ügyfélszolgálatunkon érdeklődhet.

Nem tudsz választani két- vagy több gép közül?
Ha nem tudsz választani két- vagy több gép közül, használd a termék összehasonlítót! A kiszemelt készülékek adatlapján az összehasonlítás gombra kattintva a kiválasztott gép bekerül a termék összehasonlító dobozba, ahol egymás alatt listázva a főbb paramétereket könnyebben tudod egymáshoz hasonlítani az egyes modelleket.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem, regisztráció nélkül is tudsz rendelni.

Ha mégis regisztrálsz, akkor nyomon tudod követni a rendelésed állapotát, státuszát!

  • fel tudsz iratkozni hírlevelünkre, 
  • hamarabb értesülhetsz az induló akciókról, kedvezményekről

Csak belföldön vehetem át a rendelésem?
Nem. Szállítunk a környező országokba is, EU-n belül kedvezményes csomagküldéssel lehet számolni. Az éppen aktuális csomag méretétől függően változnak a díjak. Ebben az esetben nincs mód utánvétes fizetési lehetőségre, minden esetben előre kell fizetni. / előre utalással, vagy bankkártyás fizetéssel a webáruházban / 

Személyesen is lehet vásárolni?
Igen, üzleteink működő szakkereskedések ahol a helyszínen is tudsz vásárolni. Sőt, Mogyoródi úti telephelyünk átvételi pontként üzemel, így ha a rendelés során személyes átvételt ott jelölöd meg, értesítésünk után a termékek átvehetők.

Hogyan lehet fizetni?
Az alábbi fizetési módokkal tudsz fizetni internetes megrendelés esetén:

  • Utánvét - átvételkor fizet készpénzzel illetve bankkártyával a futárnak
  • Bankkártya - interneten keresztül
  • Átutalás - proforma számlát küldünk

Az alábbi fizetési módokkal tudsz fizetni helyszíni átvétel, illetve üzletünkben történő vásárlás esetén:

  • Készpénz
  • Bankkártya

Garanciális időn belül fordulhatok a bolthoz?
Igen, garanciális probléma esetén díjmentesen eljuttatjuk gépét a központi garanciális márkaszervizbe, ehhez nem kell mást tenned, csak hozd be a gépet üzletünkbe, vagy egyeztetés alapján futárt küldünk a meghibásodott gépért.

Garanciális időn túl fordulhatok a szervizhez?
Igen, garanciális időn túl is számíthatsz ránk, ekkor a meghibásodott gépet javítási előleg befizetése mellett juttatjuk el a központi márkaszervizbe, majd javítási árajánlatot adunk, ami alapján eldöntheted, hogy kéred a javítást, részjavítást kérsz vagy nem tartasz igényt a javításra.

Nem találsz választ? További kérdésed van?
Amennyiben nem találsz választ kérdésedre, vagy további kérdésed van, hívd az ügyfélszolgálatunkat vagy küldj üzenetet ide kattintva.

Összehasonlít
Mehet
Ajánlat
Mehet

Összehasonlítás