Nem találod a keresett terméket oldalunkon?
Nézd meg katalógusainkban melyeket az info oldal/letöltések menüponton belül találsz oldalunkon. Ha továbbra sem találod hívd ügyfélszolgálatunkat.

Minden weboldalon található termék raktáron van?
Az alábbi ikonok jelölik a raktárkészlet állását, ha rendelkezésre áll a termék:

raktarallapotok_jelentese

RAKTÁRON: ha a termék a Mogyoródi úti átvevőponton, vagy a Pozsonyi úti szaküzletünkben átvehető.

raktarallopotok_jelentese_2_ikon

RAKTÁRON AZ ÜZLETBEN: ha a termék az Egressy téri szaküzletünkben átvehető.

Azonnal átvehetem a terméket mindenhol?
Fontos megemlíteni, hogy bár a raktárállapot jelző ikonok a valóságot mutatják, ha valaki rendelés nélkül szeretné átvenni a terméket, számolnia kell azzal a rizikóval, hogy az árut más le is rendelheti, amíg ő az átvételi pontra igyekszik. Így érdemes a szabad készleten lévő terméket megrendelni, lefoglalni. Így nem fordulhat elő, hogy esetleg véges készlettel rendelkező termékek esetén, bár hiába tájékozódtunk a valós raktárállapotról, mire oda érünk a szaküzletbe vagy az átvételi pontra, már nem tudjuk azt megvásárolni. A megrendeléssel saját magunknak foglaljuk le a terméket, és biztonságosan át is vehetjük azt! Továbbá az átvételi ponton nincs mód arra, hogy belépjük a polcokhoz és válogassunk, csak átvehetjük azt. Ha nincs rendelésünk a termékre, akkor számolnunk kell némi többlet várakozási idővel is, mire az igényünket a helyszínen összekészítik. Itt is érdemes előre megrendelni a kívánt tételt! Az átvehető állapotról az adott értékesítési pont értesítést küld és nyugodtan, biztonságosan, kevesebb várakozási idő mellett tudjuk átvenni a terméket!

Cégünk a vásárlók leggyorsabb kiszolgálása érdekében országos szinten kiemelkedő készlettel és gyors logisztikával dolgozik, amennyiben nincs raktáron, úgy törekszünk a leggyorsabb átszállításra, valamely üzletünkből vagy központi raktárunkból pótoljuk, a pontos raktárkészletünkről ügyfélszolgálatunkon érdeklődhet.

Nem tudsz választani két- vagy több gép közül?
Ha nem tudsz választani két- vagy több gép közül, használd a termék összehasonlítót! A kiszemelt készülékek adatlapján az összehasonlítás gombra kattintva a kiválasztott gép bekerül a termék összehasonlító dobozba, ahol egymás alatt listázva a főbb paramétereket könnyebben tudod egymáshoz hasonlítani az egyes modelleket.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem, regisztráció nélkül is tudsz rendelni.

Ha mégis regisztrálsz, akkor nyomon tudod követni a rendelésed állapotát, státuszát!

  • fel tudsz iratkozni hírlevelünkre, 
  • hamarabb értesülhetsz az induló akciókról, kedvezményekről

Csak belföldön vehetem át a rendelésem?
Nem. Szállítunk a környező országokba is, EU-n belül kedvezményes csomagküldéssel lehet számolni. Az éppen aktuális csomag méretétől függően változnak a díjak. Ebben az esetben nincs mód utánvétes fizetési lehetőségre, minden esetben előre kell fizetni. / előre utalással, vagy bankkártyás fizetéssel a webáruházban / 

Személyesen is lehet vásárolni?
Igen, üzleteink működő szakkereskedések ahol a helyszínen is tudsz vásárolni. Sőt, Mogyoródi úti telephelyünk átvételi pontként üzemel, így ha a rendelés során személyes átvételt ott jelölöd meg, értesítésünk után a termékek átvehetők.

Hogyan lehet fizetni?
Az alábbi fizetési módokkal tudsz fizetni internetes megrendelés esetén:

  • Utánvét - átvételkor fizet készpénzzel illetve bankkártyával a futárnak
  • Bankkártya - interneten keresztül
  • Átutalás - proforma számlát küldünk

Az alábbi fizetési módokkal tudsz fizetni helyszíni átvétel, illetve üzletünkben történő vásárlás esetén:

  • Készpénz
  • Bankkártya

Garanciális időn belül fordulhatok a bolthoz?
Igen, garanciális probléma esetén díjmentesen eljuttatjuk gépét a központi garanciális márkaszervizbe, ehhez nem kell mást tenned, csak hozd be a gépet üzletünkbe, vagy egyeztetés alapján futárt küldünk a meghibásodott gépért.

Garanciális időn túl fordulhatok a szervizhez?
Igen, garanciális időn túl is számíthatsz ránk, ekkor a meghibásodott gépet javítási előleg befizetése mellett juttatjuk el a központi márkaszervizbe, majd javítási árajánlatot adunk, ami alapján eldöntheted, hogy kéred a javítást, részjavítást kérsz vagy nem tartasz igényt a javításra.

Nem találsz választ? További kérdésed van?
Amennyiben nem találsz választ kérdésedre, vagy további kérdésed van, hívd az ügyfélszolgálatunkat vagy küldj üzenetet.

Összehasonlít
Mehet
Ajánlat
Mehet

Összehasonlítás