Nem találod a keresett terméket oldalunkon?
Nézd meg katalógusainkban melyeket az info oldal/letöltések menüponton belül találsz oldalunkon. Ha továbbra sem találod hívd ügyfélszolgálatunkat.

Minden weboldalon található termék raktáron van?
Az alábbi ikonok jelölik a raktárkészlet állását, ha rendelkezésre áll a termék:

Raktáron ikon - Termékünk azonnal elérhető üzletünkben
 - 14:00-ig beérkezett rendelés esetén garantált kiszállítás következő munkanapra 

 - Személyes átvétel esetén munkanapokon várhatóan két órán belül átvehető
 - 15:45-ig beérkezett rendelés esetén garantált kiszállítás következő munkanapra 

Cégünk a vásárlók leggyorsabb kiszolgálása érdekében országos szinten kiemelkedő készlettel és gyors logisztikával dolgozik, amennyiben nincs raktáron azt 24-72 órán belül másik üzletünkből vagy központi raktárunkból pótoljuk, pontos raktárkészletünkről ügyfélszolgálatunkon érdeklődhet.

Nem tudsz választani két- vagy több gép közül?
Ha nem tudsz választani két- vagy több gép közül, használd a termék összehasonlítót! A kiszemelt készülékek adatlapján az összehasonlítás gombra kattintva a kiválasztott gép bekerül a termék összehasonlító dobozba, ahol egymás alatt listázva a főbb paramétereket könnyebben tudod egymáshoz hasonlítani az egyes modelleket.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem, regisztráció nélkül is tudsz rendelni.

Ha mégis regisztrálsz, akkor nyomon tudod követni a rendelésed állapotát, státuszát!

  • fel tudsz iratkozni hírlevelünkre, 
  • hamarabb értesülhetsz az induló akciókról, kedvezményekről

Csak belföldön vehetem át a rendelésem?
Nem. Szállítunk a környező országokba is, EU-n belül kedvezményes csomagküldéssel lehet számolni. Az éppen aktuális csomag méretétől függően változnak a díjak. Ebben az esetben nincs mód utánvétes fizetési lehetőségre, minden esetben előre kell fizetni. / előre utalással, vagy bankkártyás fizetéssel a webáruházban / 

Személyesen is lehet vásárolni?
Igen, üzleteink működő szakkereskedések ahol a helyszínen is tudsz vásárolni. Sőt, Mogyoródi úti telephelyünk átvételi pontként üzemel, így ha a rendelés során személyes átvételt ott jelölöd meg, értesítésünk után a termékek átvehetők.

Hogyan lehet fizetni?
Az alábbi fizetési módokkal tudsz fizetni internetes megrendelés esetén:

  • Utánvét - átvételkor fizet készpénzzel illetve bankkártyával a futárnak
  • Bankkártya - interneten keresztül
  • Átutalás - proforma számlát küldünk

Az alábbi fizetési módokkal tudsz fizetni helyszíni átvétel, illetve üzletünkben történő vásárlás esetén:

  • Készpénz
  • Bankkártya

Garanciális időn belül fordulhatok a bolthoz?
Igen, garanciális probléma esetén díjmentesen eljuttatjuk gépét a központi garanciális márkaszervizbe, ehhez nem kell mást tenned, csak hozd be a gépet üzletünkbe, vagy egyeztetés alapján futárt küldünk a meghibásodott gépért.

Garanciális időn túl fordulhatok a szervizhez?
Igen, garanciális időn túl is számíthatsz ránk, ekkor a meghibásodott gépet javítási előleg befizetése mellett juttatjuk el a központi márkaszervizbe, majd javítási árajánlatot adunk, ami alapján eldöntheted, hogy kéred a javítást, részjavítást kérsz vagy nem tartasz igényt a javításra.

Nem találsz választ? További kérdésed van?
Amennyiben nem találsz választ kérdésedre, vagy további kérdésed van, hívd az ügyfélszolgálatunkat vagy küldj üzenetet.

Összehasonlít
Mehet
Ajánlat
Mehet

Összehasonlítás