Mit kell tudnom a csomagfeladás menetéről?

Webáruházunk rendelésének különböző állapotairól mindig automatikus e-mail értesítést küld az Ön által megadott e-mail címre, így Ön mindig tudni fogja, hogy rendelése melyik fázisban jár. Ha mégis bármi kérdése merülne fel rendelésével kapcsolatban, keresse kollégáinkat, akik készséggel állnak rendelkezésére!

Tel.: 06 1 870 0870

Üzleteink elérhetőségeit itt találja.

Milyen szállítási szolgáltatást vehetek igénybe ha önöknél vásárolok?

Webáruházunk számos csomagküldési lehetőséget kínál fel Önnek, hogy a lehető legkényelmesebben hozzájuthasson a megrendelt termékhez. A rendelés leadásakor a szállítási opcióknál választhatja ki az Önnek legkedvezőbb csomagszállítást. 

Amennyiben Önnek a gyorsaság a legfontosabb, válassza a GLS futárszolgálatot! Raktáron levő termékeinket a rendelést követően, a termék adatlapon kommunikált szállítási határidővel szállítjuk házhoz, törekedve a gyors kiszállítás kivitelezésére, hogy a megvásárolt termékhez minél hamarabb hozzájusson. Bizonyos településeken lehetőség van délelőtti kiszállítást igényelni. A rendelés leadásakor a cím beírása után a rendszer automatikusan ellenőrzi, hogy az Ön városában igénybe tudja-e venni ezt a szolgáltatást, és amennyiben igen, az megjelenik a kiválasztható opciók között. A délelőtti kiszállításnak 990 Ft-os extra díja van a GLS futárszolgálat normál szállítási díjához képest.

Ha Önnek a kényelem fontosabb, mint a gyorsaság válasszon a Posta vagy Pick Pack Pont szolgáltatásai közül! A leadott rendeléseket elküldjük az Ön által kiválasztott Pick Pack vagy Posta pontok egyikébe, és Ön akkor veszi át csomagját, amikor kényelmes.

Gyakran jár forgalmas helyeken, bevásárlóközpontokban? Kérje csomagautomatába!
Jelenleg a Magyar Posta Zrt. Posta Pont csomagautomata szolgáltatásai elérhetők webáruházunkban.

Gyakran ismételt kérdések:

Rendeltem egy terméket önöktől, kérhetném, hogy másnap legyen a kiválasztott Posta Ponton vagy Pick Pack Ponton?

A Posta Pont és a Pick Pack Pont nem vállal másnapi kézbesítést, így a Posta Pontokra kért rendelések 2-3 munkanapon belül érkeznek meg, a Pick Pack Pontokra kért rendelések 2-3 munkanapon belül érkeznek meg a budapesti átvételi pontokra, és 3-5 napon belül a vidékiekre. Ha fontos, hogy a kiválasztott termék rövid határidővel érkezzen meg, akkor válassza a GLS futárszolgálatot a szállítási opciók közül!

Sérült volt a csomagom, mi a teendő?

Amennyiben csomagja sérülten érkezett, kérjük mindenképp töltsön ki a futár jelenlétében egy kárjegyzőkönyvet. Ezt a futártól igényelheti. Csomagsérülésekkel kapcsolatos reklamációt csak a kárjegyzőkönyvvel tudunk elfogadni. Ha Pick Pack vagy Post Pontra kérte a csomagot, akkor átvételkor jelezze a sérülést!

Hétvégén is átvehetem Pick Pack Pontra rendelt gépemet?

Természetesen a legtöbb esetben igen. Ez a Pick Pack Pont egyik legnagyobb előnye. Relay, Inmedio átvevő pontok általában minden nap 08:00 - 20:00-ig nyitva tartanak, az OMV, Avanti és Aviva töltőállomások éjjel-nappali nyitva tartással dolgoznak. Kérjük, mielőtt csomagja átvételére indulna, ellenőrizze, hogy az adott átvételi pont, ahova a csomagot rendelte, milyen nyitva tartással üzemel! Az átvételi pontokról itt tájékozódhat.

Összehasonlít
Mehet
Ajánlat
Mehet

Összehasonlítás