Mit kell tudnom a csomagfeladás menetéről?

Webáruházunk rendelésének különböző állapotairól mindig automatikus e-mail értesítést küld az Ön által megadott e-mail címre, így Ön mindig tudni fogja, hogy rendelése melyik fázisban jár. Ha mégis bármi kérdése merülne fel rendelésével kapcsolatban, keresse kollégáinkat, akik készséggel állnak rendelkezésére!

Személyes átvétellel kapcsolatban az alábbi számokon érdeklődhet:
Tel.: 06 1 870 0870

Csomagfeladással kapcsolatban az alábbi számon érdeklődhet:
Tel.: 
06 1 870 0870

Üzleteink elérhetőségeit itt találja.

 

Milyen szállítási szolgáltatást vehetek igénybe ha önöknél vásárolok?

Webáruházunk számos csomagküldési lehetőséget kínál fel Önnek, hogy a lehető legkényelmesebben hozzájuthasson a megrendelt termékhez. A rendelés leadásakor a szállítási opcióknál választhatja ki az Önnek legkedvezőbb csomagszállítást. 

Amennyiben Önnek a gyorsaság a legfontosabb, válassza a GLS futárszolgálatot! Raktáron levő termékeinket a rendelést követően, a termék adatlapon kommunikált szállítási határidővel szállítjuk házhoz, törekedve a gyors kiszállítás kivitelezésére, hogy a megvásárolt termékhez minél hamarabb hozzájusson. Bizonyos településeken lehetőség van délelőtti kiszállítást igényelni. A rendelés leadásakor a cím beírása után a rendszer automatikusan ellenőrzi, hogy az Ön városában igénybe tudja-e venni ezt a szolgáltatást, és amennyiben igen, az megjelenik a kiválasztható opciók között. A délelőtti kiszállításnak 700 Ft-os díja van.

Ha Önnek a kényelem fontosabb, mint a gyorsaság válasszon a Posta vagy Pick Pack Pont szolgáltatásai közül! A leadott rendeléseket elküldjük az Ön által kiválasztott Pick Pack vagy Posta pontok egyikébe, és Ön akkor veszi át csomagját, amikor kényelmes.

Gyakran jár forgalmas helyeken, bevásárlóközpontokban? Kérje csomagautomatába!
Jelenleg a Magyar Posta Zrt. Posta Pont csomagautomata szolgáltatásai elérhetők webáruházunkban.

Gyakran ismételt kérdések:

Rendeltem egy terméket önöktől, kérhetném, hogy másnap legyen a kiválasztott Posta Ponton vagy Pick Pack Ponton?

A Posta Pont és a Pick Pack Pont nem vállal másnapi kézbesítést, így a Posta Pontokra kért rendelések 2-3 munkanapon belül érkeznek meg, a Pick Pack Pontokra kért rendelések 2-3 munkanapon belül érkeznek meg a budapesti átvételi pontokra, és 3-5 napon belül a vidékiekre. Ha fontos, hogy a kiválasztott termék rövid határidővel érkezzen meg, akkor válassza a GLS futárszolgálatot a szállítási opciók közül!

Sérült volt a csomagom, mi a teendő?

Amennyiben csomagja sérülten érkezett, kérjük mindenképp töltsön ki a futár jelenlétében egy kárjegyzőkönyvet. Ezt a futártól igényelheti. Csomagsérülésekkel kapcsolatos reklamációt csak a kárjegyzőkönyvvel tudunk elfogadni. Ha Pick Pack vagy Post Pontra kérte a csomagot, akkor átvételkor jelezze a sérülést!

Hétvégén is átvehetem Pick Pack Pontra rendelt gépemet?

Természetesen a legtöbb esetben igen. Ez a Pick Pack Pont egyik legnagyobb előnye. Relay, Inmedio átvevő pontok általában minden nap 08:00 - 20:00-ig nyitva tartanak, az OMV, Avanti és Aviva töltőállomások éjjel-nappali nyitva tartással dolgoznak. Kérjük, mielőtt csomagja átvételére indulna, ellenőrizze, hogy az adott átvételi pont, ahova a csomagot rendelte, milyen nyitva tartással üzemel! Az átvételi pontokról itt tájékozódhat.

Összehasonlít
Mehet
Ajánlat
Mehet

Összehasonlítás