Az áruházunkban létrehozott fiókkal felgyorsíthatja a fizetési folyamatot, tárolhat több szállítási címet, megtekintheti és követheti a leadott megrendeléseit.
Ha szeretné, hogy csomagja akár másnap Önnél legyen, válassza a GLS futárszolgálatot a szállítási lehetőségek közül!GLS ügyfélszolgálat: +36 29 88 67 00E-mail: info@gls-hungary.comWebshopunkban vásárló ügyfeleink számára a GLS Flex Delivery szolgáltatása elérhető, ami számos előnnyel bír az alapszolgáltatással szemben.1. SMS és e-mail értesítés a csomag feladásárólA GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti Önt a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.
2. SMS és e-mail értesítés a kiszállítás megkezdéséről A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
3. Értesítés a sikertelen kiszállításról, hogy ne érje meglepetésHa az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.
4. Kézbesítési lehetőség Normál esetben a GLS kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését. De abban az esetben, ha a feladó megrendelte a FlexDeliveryService szolgáltatást, a GLS szükség szerint harmadszorra is kiszállítja a küldeményt - és elküldi a kiszállítási értesítőt is.A FlexDeliveryService szolgáltatással Ön tevékenyen bekapcsolódhat a logisztikai folyamatba, ami nemcsak hozzájárul a sikeres kézbesítéshez, hanem jelentősen növeli az Ön elégedettségét is.
Gyakran ismételt kérdések:
Mikor szállítják ki a megrendelésemet?A GLS a kiszállítást hétköznapokon munkaidőben teljesíti 8:00 - 17:00 között. A kiszállítás megkezdéséről a futárszolgálat SMS értesítőt küld. A csomagot a GLS weboldalán is nyomon követheti az alábbi oldalon.
Kell-e fizetnem a szállításért?Amennyiben rendelésének összege meghaladja a 29 990 Ft-ot, mi álljuk a szállítás díját. 29 990 Ft-ot meg nem haladó rendeléseknél az egész ország területére 1490 Ft a kiszállítás díja. Az említett kiszállítási feltételek kizárólag belföldön érvényesek, a külföldi csomagküldés egyedi díjszabású, ami függ a csomag méretétől és súlyától. A pontos díjszabásról érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon a +36 1 870 0870 telefonszámon vagy írjon nekünk az info@gepdepo.hu címre.
Hogyan fizethetek utánvétel esetén?Készpénzzel illetve bankkártyával tudja kiegyenlíteni a futárnak az utánvétel összegét. Utánvétes fizetési módnál Webáruházunk kezelési költséget számít, amelyről a megrendelés leadása során, a weboldalon tájékoztatja a vásárlót. Webáruházunk utánvét-kezelési költsége bruttó 290 Ft, amelyről a vásárlót tájékoztatjuk a rendelés feladása közben.
Hogyan követhetem nyomon a csomagom?Miután csomagját összekészítettük, és átadtuk a GLS-nek, egy e-mail értesítést kap az Ön által megadott e-mail címre. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot, melyet a GLS csomagkövető oldalán ellenőrizhet, illetve okostelefonjára letölthető GLS Android ; iOS és Windows Mobil alkalmazással.
Futárszolgálattal kértem a kiszállítást, de mégsem jó az időpont. Van lehetőség módosításra?A kiszállítás megkezdéséig lehetőség van mind az időpont, mind a szállítási cím megváltoztatására. A csomag feladásáról kiküldött e-mail-ben a csomagszámra kattintva kiválaszthatjuk a számunkra megfelelő új időpontot vagy akár új címet.
Nem voltam otthon a kiszállításkor, mi a teendő?Ha csomagjának kiszállítása sikertelen, a GLS e-mail és sms értesítőt küld a sikertelen kiszállításról. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol Ön kiválaszthatja a megfelelő időpontot a következő kiszállításra. Ha a következő kiszállítás sem sikeres, egy harmadik, időpont választására is lehetősége van. 3 sikertelen kiszállítás után azonban nincs lehetőség további módosításra, csomagja visszakerül központi raktárunkba.
Szeretném, ha minél előbb megérkezne a megrendelt termék. Mik a lehetőségeim?Törekszünk arra, hogy a rendelést követően a lehető leghamarabb a futárhoz kerüljön a megrendelt áru, és zökkenőmentesen meg is érkezzen a megadott címre! A gyors és gördülékeny csomagfeladás cégünk alapfilozófiája, mindent elkövetünk, hogy a kedvenc géped, vagy szerszámod, tartozékod sérülésmentesen és a rendelést követően rövid határidővel áttudjad venni!