Mi kell a zökkenőmentes garanciális ügyintézéshez?

Szükséges dokumentumok a garanciális ügyintézéshez:

A készülékhez tartozó jótállási jegy.

Forduljon a márkaszervizhez

A garanciális ügyintézés leggyorsabb megoldása érdekében forduljon a márkaszervizhez! Cégünk által forgalmazott termékek márkaszervizeinek elérhetőségét itt találhatja meg.

Juttassa el készülékét a márkaszervizbe

Cégünk által forgalmazott termékek márkaszervizei különböző szolgáltatásokat nyújtanak a kényelmes ügyintézés érdekében. Ezekről mindenképp tájékozódjon az adott szerviznél, mert számos szerviz szolgáltatásai között van a javítandó termék ingyenes el és visszaszállítása. (Makita Szerviz Bejelentő)

A szerviz értesíti Önt a javítás befejezéséről

A javítás ideje függ a hiba nagyságától, az esetleges alkatrészek készletállapotától, így a javítási idők változóak lehetnek. A garanciális javításokat minden esetben a garanciális szerviz végzi. A javítás állapotáról minden esetben annál a cégnél érdeklődjön, ahol a gépet leadta!

Gyakran ismételt kérdések:

Fontos információk a jótállási jegyről

Jótállási igényét minden esetben érvényes garanciapapírral érvényesíthet, így kérjük, ezen dokumentumokat jól őrizze meg! Elveszett jótállási jegyet nem tudunk pótolni. A jótállási jegyet ne módosítsa, ne írjon rá, ne módosítson rajta adatokat, ezek ugyanis a jótállási jegy érvénytelenségét vonják maguk után.

Mikor készül el a javításra leadott gépem?

A javítás ideje függ a hiba nagyságától, a kicserélendő alkatrészek rendelkezésre állásától. Előfordulhat, hogy bizonyos esetekben a javítási idő hosszabb is lehet, ha például nem áll rendelkezésre a szükséges alkatrész a márkaszervizben. Amennyiben a márkaszerviz a készüléket javíthatatlannak ítéli, a gépet cserélik.

Mire nem érvényes a jótállás?

Külső, erőszakos behatás, helytelen tárolásból adódó hibák, tápkábel szakadás, túlfeszültség vagy villámcsapás okozta problémák
Nem rendeltetésszerű használat során bekövetkezett hibák

A meghibásodott gépet visszavihetem az üzletükbe is?

Meghibásodott gépét természetesen szaküzletünkben is leadhatja javításra, és kollégáink intézik a termék márkaszervizbe való lejuttatását. Üzletünk elérhetőségét és nyitva tartását megtalálja itt.

Mettől meddig érvényes a jótállás?

A jótállás a legtöbb termékre a vásárlás napjával kezdődik, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:

10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
250 000 forint eladási ár felett három év.

Általunk forgalmazott márkák gyakran eltérnek ettől az időtartamtól, így javasoljuk, hogy mindig  ellenőrizze le oldalunkon az adott termék "garancia" fülét, ugyanis gyakran egy regisztrációt követően ez az idő 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy, 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén akár két évvel is kitolódhat.
Pl.: Amennyiben Makita gépet vásárol, és azt beregisztrálja a makita.hu oldalon, a garancia időtartama 36 hónap!

Makita gépet vásároltam, de nem tudom, hol lehet beregisztrálni
Makita gépek "3 év extra garancia" regisztrációjáról itt tájékozódhat.

A Makita 3 év extra garanciakiterjesztés érvényes az akkus gépek akkujaira is?

Nem, az akkumulátorokra 2 év extra garancia szolgáltatás vehető igénybe. Makita akkumulátorok "2 év extra garancia" regisztrációjáról itt tájékozódhat.

Rendezd a Kerted! Makita akkus gépekkel sikerre viszed a kertrendezést!
Rendezd a Kerted! Makita akkus gépekkel sikerre viszed a kertrendezést!
Összehasonlít
Mehet
Ajánlat
Mehet

Összehasonlítás