Webáruházunk rendelésének különböző állapotairól mindig automatikus e-mail értesítést küld az Ön által megadott e-mail címre, így Ön mindig tudni fogja, hogy rendelése melyik fázisban jár. Ha mégis bármi kérdése merülne fel rendelésével kapcsolatban, keresse kollégáinkat, akik készséggel állnak rendelkezésére!

Személyes átvétellel kapcsolatban az alábbi számokon érdeklődhet:
Tel.: 06 1 870 0870

Csomagfeladással kapcsolatban az alábbi számon érdeklődhet:
Tel.: 
06 1 870 0870 

Üzleteink elérhetőségeit itt találja.

Gyakran ismételt kérdések:

A webshopban található minden termék raktáron van önöknél?
A webáruházunkban az adott termék raktárállapotát, házhoz szállítását és személyes átvételét ikonok jelzik, továbbá a lenyíló menüben tájékozódhat a részletekről:

Raktáron ikon jelentése

Cégünk a vásárlók leggyorsabb kiszolgálása érdekében országos szinten kiemelkedő készlettel és gyors logisztikával dolgozik, amennyiben nincs raktáron azt 24-72 órán belül másik üzletünkből vagy központi raktárunkból pótoljuk, pontos raktárkészletünkről ügyfélszolgálatunkon érdeklődhet.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem, regisztráció nélkül is tud rendelni.
Regisztrált tagjaink részére az alábbi többletszolgáltatást nyújtjuk:

• Nagyvásárlói projekt (ha nagyban gondolkodik)

Személyesen is lehet önöknél vásárolni?
Igen, üzleteink működő szakkereskedések ahol a helyszínen is tud vásárolni. Üzletünk elérhetőségét itt találja meg.

Hogyan lehet önöknél fizetni?
Számos fizetési lehetőség közül választhat mind online webshopunkban, mind személyesen üzletünkben. Szaküzletünkben fizethet bankkártyával, készpénzzel, de akár választhatja az OTPay szolgáltatását is. Online áruházunkban fizethet bankkártyával, átutalással, de akár Cetelem áruhitellel is.

Összehasonlít
Mehet
Ajánlat
Mehet

Összehasonlítás