Az áruházunkban létrehozott fiókkal felgyorsíthatja a fizetési folyamatot, tárolhat több szállítási címet, megtekintheti és követheti a leadott megrendeléseit.
Webáruházunk rendelésének különböző állapotairól mindig automatikus e-mail értesítést küld az Ön által megadott e-mail címre, így Ön mindig tudni fogja, hogy a rendelése melyik fázisban jár. Ha mégis bármi kérdése merülne fel rendelésével kapcsolatban, keresse az ügyfélszolgálatunkat ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére!Személyes átvétellel és csomagfeladással kapcsolatos információk kérése:Telefon: +36 1 870 0870Email: info@gepdepo.hu Gyakran ismételt kérdések:
A webshopban található minden termék elérhető? Melyik van raktáron?A webáruházunkban található termékek aktuális raktár állapotát az adatlapon található ikonokkal jelezzük. A termék raktáron van, az mit jelent pontosan? Mi a jelzése? Az ikon jelzése a termék adatlapon található. Jelentése: a termék valamely szaküzletünkben vagy átvételi pontunkon elérhető státuszban, szabad készleten van. Az ikon jelzése a termék adatlapon található. Jelentése: a termék az összes szaküzletünkben készleten van, vagy legalább az egyik szaküzletünkben biztosan elérhető, szabad készleten van. Az ikon jelzése a termék adatlapon található. Jelentése: a termék valamely átvételi pontunkon vagy szaküzletünkben személyesen átvehető. A szaküzlet rendelkezik belőle szabad készlettel. Mit jelent a 3 év garancia a raktár jelzés alatt?
Az ikon jelzése a termék adatlapon található. Jelentése: a termék regisztrációját követően lehetőség van kiterjesztett garancia érvényesítésére egyéb, külön költségek nélkül. Ez a jelzés elsősorban a Makita gépekre érvényes.Honnan tudom, hogy melyik terméket hol vehetem át? A termék adatlapján található lenyíló menüben lehet tájékozódni, hogy egész pontosan melyik szaküzletben mikor lehet átvenni a megvásárolni kívánt árut.Ha inkább kiszállítást szeretnék, mégis mikor fogom megkapni?
A termék adatlapján található lenyíló menüben lehet tájékozódni, hogy előreláthatólag a kiszállítás mikor fog történni. A jelzések minden esetben tájékoztató jellegű adatok, de törekszünk a kiszállítás lehető leggyorsabb megvalósítására! A rendelést követően, amint a terméket munkatársaink biztonságosan becsomagolták és átadták a futárszolgálatnak, minden esetben értesítést küldünk a rendelésben megadott email címre, elérhetőségre. A Továbbiakban a futárszolgálat ad tájékoztatást a csomag érkezéséről, a kézbesítés időpontjáról.
Cégünk a vásárlók leggyorsabb kiszolgálása érdekében országos szinten kiemelkedő készlettel és gyors logisztikával dolgozik, amennyiben nincs raktáron azt 24-72 órán belül másik üzletünkből vagy központi raktárunkból pótoljuk, pontos raktárkészletünkről ügyfélszolgálatunkon érdeklődhet.
Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Nem, regisztráció nélkül is tud rendelni. Regisztrált tagjaink részére az alábbi többletszolgáltatást nyújtjuk:
• Rendelések nyomonkövetése,• Áruvásárlási hitel lehetősége, hitel kalkulátor, hitel igénylése,• Kiszállítás nyomonkövetése,
Személyesen is lehet önöknél vásárolni? Igen, üzleteink működő szakkereskedések ahol a helyszínen is tud vásárolni. Üzleteink elérhetőségét ide kattintva találja meg.
Hogyan lehet önöknél fizetni? Számos fizetési lehetőség közül választhat mind online webshopunkban, mind személyesen üzleteinkben. Szaküzleteinkben fizethet bankkártyával, készpénzzel, OTP, K&H, MBH Szép kártyával, de akár választhatja az OTPay szolgáltatását is. Online áruházunkban fizethet bankkártyával, átutalással, de akár Cofidis expressz áruhitellel is.