Webáruházunk rendelésének különböző állapotairól mindig automatikus e-mail értesítést küld az Ön által megadott e-mail címre, így Ön mindig tudni fogja, hogy a rendelése melyik fázisban jár. Ha mégis bármi kérdése merülne fel rendelésével kapcsolatban, keresse az ügyfélszolgálatunkat ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére!

Személyes átvétellel és csomagfeladással kapcsolatos információk kérése:
Telefon: +36 1 870 0870
Email: info@gepdepo.hu 

Gyakran ismételt kérdések:

A webshopban található minden termék elérhető? Melyik van raktáron?
A webáruházunkban található termékek aktuális raktár állapotát az adatlapon található ikonokkal jelezzük. 

A termék raktáron van, az mit jelent pontosan? Mi a jelzése? 

Raktáron ikon  
Az ikon jelzése a termék adatlapon található. Jelentése: a termék valamely szaküzletünkben vagy átvételi pontunkon elérhető státuszban, szabad készleten van. 

Raktáron az üzletben
Az ikon jelzése a termék adatlapon található. Jelentése: a termék az összes szaküzletünkben készleten van, vagy legalább az egyik szaküzletünkben biztosan elérhető, szabad készleten van.

Személyesen átvehető 
Az ikon jelzése a termék adatlapon található. Jelentése: a termék valamely átvételi pontunkon vagy szaküzletünkben személyesen átvehető. A szaküzlet rendelkezik belőle szabad készlettel. 

Mit jelent a 3 év garancia a raktár jelzés alatt? 

3 Év Extra garancia a termékre
Az ikon jelzése a termék adatlapon található. Jelentése: a termék regisztrációját követően lehetőség van kiterjesztett garancia érvényesítésére egyéb, külön költségek nélkül. Ez a jelzés elsősorban a Makita gépekre érvényes.

Honnan tudom, hogy melyik terméket hol vehetem át? 


A termék adatlapján található lenyíló menüben lehet tájékozódni, hogy egész pontosan melyik szaküzletben mikor lehet átvenni a megvásárolni kívánt árut.

Ha inkább kiszállítást szeretnék, mégis mikor fogom megkapni? 

A termék adatlapján található lenyíló menüben lehet tájékozódni, hogy előreláthatólag a kiszállítás mikor fog történni. A jelzések minden esetben tájékoztató jellegű adatok, de törekszünk a kiszállítás lehető leggyorsabb megvalósítására! A rendelést követően, amint a terméket munkatársaink biztonságosan becsomagolták és átadták a futárszolgálatnak, minden esetben értesítést küldünk a rendelésben megadott email címre, elérhetőségre. A Továbbiakban a futárszolgálat ad tájékoztatást a csomag érkezéséről, a kézbesítés időpontjáról. 

Cégünk a vásárlók leggyorsabb kiszolgálása érdekében országos szinten kiemelkedő készlettel és gyors logisztikával dolgozik, amennyiben nincs raktáron azt 24-72 órán belül másik üzletünkből vagy központi raktárunkból pótoljuk, pontos raktárkészletünkről ügyfélszolgálatunkon érdeklődhet.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem, regisztráció nélkül is tud rendelni.
Regisztrált tagjaink részére az alábbi többletszolgáltatást nyújtjuk:

• Rendelések nyomonkövetése,
• Áruvásárlási hitel lehetősége, hitel kalkulátor, hitel igénylése,
• Kiszállítás nyomonkövetése,

Személyesen is lehet önöknél vásárolni?
Igen, üzleteink működő szakkereskedések ahol a helyszínen is tud vásárolni. Üzleteink elérhetőségét ide kattintva találja meg.

Hogyan lehet önöknél fizetni?
Számos fizetési lehetőség közül választhat mind online webshopunkban, mind személyesen üzleteinkben. Szaküzleteinkben fizethet bankkártyával,
készpénzzel, OTP, K&H, MBH Szép kártyával, de akár választhatja az OTPay szolgáltatását is. Online áruházunkban fizethet bankkártyával, átutalással, de akár Cofidis expressz áruhitellel is.

XMAS10 KUPON Minden raktáron lévő termékre! 10% kedvezmény!
XMAS10 KUPON Minden raktáron lévő termékre! 10% kedvezmény!
Összehasonlít
Mehet
Ajánlat
Mehet

Összehasonlítás