Az áruházunkban létrehozott fiókkal felgyorsíthatja a fizetési folyamatot, tárolhat több szállítási címet, megtekintheti és követheti a leadott megrendeléseit.
Webáruházunk rendelésének különböző állapotairól mindig automatikus e-mail értesítést küld az Ön által megadott e-mail címre, így Ön mindig tudni fogja, hogy a rendelése melyik fázisban jár. Ha mégis bármi kérdése merülne fel rendelésével kapcsolatban, keresse az ügyfélszolgálatunkat ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére!Személyes átvétellel és csomagfeladással kapcsolatos információk kérése:Telefon: +36 1 870 0870Email: info@gepdepo.hu Gyakran ismételt kérdések:
A webshopban található minden termék elérhető? Melyik van raktáron?A webáruházunkban található termékek aktuális raktár állapotát az adatlapon található ikonokkal jelezzük. A termék raktáron van, az mit jelent pontosan? Mi a jelzése? Az ikon jelzése a termék adatlapon található. Jelentése: a termék valamely szaküzletünkben vagy átvételi pontunkon elérhető státuszban, szabad készleten van. Az ikon jelzése a termék adatlapon található. Jelentése: a termék az összes szaküzletünkben készleten van, vagy legalább az Egressy téri szaküzletünkben biztosan elérhető, szabad készleten van. Az ikon jelzése a termék adatlapon található. Jelentése: a termék valamely átvételi pontunkon vagy szaküzletünkben személyesen átvehető. A szaküzlet rendelkezik belőle szabad készlettel. Mit jelent a 3 év garancia a raktár jelzés alatt?
Az ikon jelzése a termék adatlapon található. Jelentése: a termék regisztrációját követően lehetőség van kiterjesztett garancia érvényesítésére egyéb, külön költségek nélkül. Ez a jelzés elsősorban a Makita gépekre érvényes.Honnan tudom, hogy melyik terméket hol vehetem át? A termék adatlapján található lenyíló menüben lehet tájékozódni, hogy egész pontosan melyik szaküzletben mikor lehet átvenni a megvásárolni kívánt árut.Ha inkább kiszállítást szeretnék, mégis mikor fogom megkapni?
A termék adatlapján található lenyíló menüben lehet tájékozódni, hogy előreláthatólag a kiszállítás mikor fog történni. A jelzések minden esetben tájékoztató jellegű adatok, de törekszünk a kiszállítás lehető leggyorsabb megvalósítására! A rendelést követően, amint a terméket munkatársaink biztonságosan becsomagolták és átadták a futárszolgálatnak, minden esetben értesítést küldünk a rendelésben megadott email címre, elérhetőségre. A Továbbiakban a futárszolgálat ad tájékoztatást a csomag érkezéséről, a kézbesítés időpontjáról.
Cégünk a vásárlók leggyorsabb kiszolgálása érdekében országos szinten kiemelkedő készlettel és gyors logisztikával dolgozik, amennyiben nincs raktáron azt 24-72 órán belül másik üzletünkből vagy központi raktárunkból pótoljuk, pontos raktárkészletünkről ügyfélszolgálatunkon érdeklődhet.
Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Nem, regisztráció nélkül is tud rendelni. Regisztrált tagjaink részére az alábbi többletszolgáltatást nyújtjuk:
• Rendelések nyomonkövetése,• Áruvásárlási hitel lehetősége, hitel kalkulátor, hitel igénylése,• Kiszállítás nyomonkövetése,
Személyesen is lehet önöknél vásárolni? Igen, üzleteink működő szakkereskedések ahol a helyszínen is tud vásárolni. Üzleteink elérhetőségét ide kattintva találja meg.
Hogyan lehet önöknél fizetni? Számos fizetési lehetőség közül választhat mind online webshopunkban, mind személyesen üzleteinkben. Szaküzleteinkben fizethet bankkártyával, készpénzzel, de akár választhatja az OTPay szolgáltatását is. Online áruházunkban fizethet bankkártyával, átutalással, de akár Cetelem áruhitellel is.