Kapriol Teneré Pro munkavédelmi rövidnadrág szürke terep szín XXL
32531K

Kapriol Teneré Pro munkavédelmi rövidnadrág szürke terep szín XXL

Ár: 14 390 Ft
Raktáron üzletben

Raktáron üzletben

pipe_icon

Személyesen átvehető1 db

Átvétel ittarrow_down
pipe_icon

Kiszállítás1 db

Kiszállítási lehetőségekarrow_down
összehasonlítom

Kapriol Teneré Pro munkavédelmi rövidnadrág szürke terep szín XXL

Strapabíró és hosszú élettartamú térdig érő elasztikus rövidnadrág számos funkcionális tulajdonsággal és megoldással, amelyek minden munkakörülményben praktikumot és kényelmet garantálnak. Speciális kialakításának köszönhetően tökéletesek a szabadtéri tevékenységek széles skálájához. Regular illeszkedés.

  • Rugalmas derékpánt a kényelmesebb viselet érdekében.
  • Övhurkok.
  • Szerszámzseb a jobb lábon.
  • Tágas csomagtartó zseb a bal lábon és telefonzseb.
  • Két megerősített hátsó zseb, füllel és tépőzárral.
  • Fő varratok dupla varrással megerősítve.
  • Fő anyag: 97 % pamutvászon, 3 % elasztán.
  • 270 gm2.

A Kapriol márka 90 éves múltra tekint vissza, minőségi kialakítás és kényelmes használhatóság jellemzi. Az olasz design és a hosszú élettartam minőséget jelent a mindennapi munkavégzés során! Széles megoldást kínál az építőipari kivitelezések vagy a hobbi célú megvalósításokhoz is!

Paraméterek

Anyagpamutvászon, elasztán
MéretXXL
Színszürke terep szín
Feltöltés alatt...

Fogyasztói szerződés keretében vásárolt termékre a 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet alapján Magyarország területén a jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
b) 250 000 forint eladási ár felett három év.

A garanciális és garancián túli javításokat a Kapriol hivatalos magyarországi szervize végzi.
A szerviz elérhetősége: Brico Trend Kft, 2142 Nagytarcsa, Tél u.6
info@kapriol.hu +36-20-280-6894
A következő márkákkal kapcsolatos panaszokkal fordulhat szervizünkhöz: Kapriol, FarTools

A garanciális ügyintézés 5 lépése:

  1. Vigye vissza a meghibásodott terméket a kereskedőhöz, ahol azt vásárolta, vagy vegye fel a kapcsolatot a szervizzel.
    2. Nyújtsabe a garanciális igényét. A kereskedő vagy a szerviz haladéktalanul megkezdi a garanciális panasz rendezésének folyamatát.
    3. Vegye át és őrizze meg az igazolást, amivel igazolhatja, hogy a panasz bejelentés megtörtént.
    4. Várhatóan 3 maximum 14 napon belül megkapja a választ, hogy milyen módon rendezzük panaszát. 
    5. Vegye át a megjavított terméket a kereskedőnél vagy a szerviznél.

A szállítás 29.990 Ft rendelési érték felett ingyenes.

GLS futárszolgálat
A megrendelést a GLS futárszolgálat rugalmas kézbesítési szolgáltatásával szállítjuk házhoz a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között. GLS FlexDelivery
A GLS ezen szolgáltatásának keretén belül már a csomag összekészítésekor küldött első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét.
A második e-mail ill. - mobiltelefonszám megadása esetén - SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük. Ez az üzenet tartalmazza 3 órás időintervallumra szűkítve a futár várható érkezését, a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot. A szolgáltatás szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőséget is tartalmaz.
Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Kérd házhoz GLS futárszolgálattal!

GLS csomagpont
A GLS CsomagPontok csomagfeladó és átvevő helyek. Különböző üzletekben működnek (bolt a boltban rendszerben), ahol gyorsan intézheti a csomaggal kapcsolatos ügyeit. Magyarországon több mint 800 GLS CsomagPont van. A leggyakoribb nyitva tartási idő hétköznapokon 10.00 és 18.00 óra között, de számos üzlet ennél hosszabb nyitva tartási időben várja a vásárlókat.
Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Vedd át GLS CsomagPonton!

GLS ügyfélszolgálat: 
E-mail: info@gls-hungary.com 
Telefon: +36 29 88 67 00

FOXPOST
A FOXPOST a feladást követően 3 munkanapon belül kiszállítja a csomagot a kiválasztott FOXPOST Csomagautomatába, majd SMS vagy Viber üzenetben értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az automatáknál, csak bankkártyával lehet fizetni.
Az értesítés után 4 naptári napig bármikor átvehető a küldemény.
Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Vedd át FOXPOST csomagautomatából!

Posta Pont
Országszerte 3000 átvételi ponton biztosít kényelmes és gondtalan csomagátvételt. A munkából hazamenet, későn este vagy korán reggel, hétvégén vagy a nap közepén, amikor és ahogy kényelmes.
Több mint 2600 postai PostaPont, 210 Coop PostaPont, 195 MOL PostaPont, 51 Csomagautomata, 3 Media Markt és 1 Trendmaker közül választhat.
Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Vedd át Posta Ponton vagy csomagautomatából!

A 40 kg feletti vagy terjedelmes, raklapon szállítandó termékek esetén a csomagok kiszállítását szállítmányozó partnerünk végzi.
A rendeléseket munkaidőben dolgozzuk fel, 9.00-18.00 óra között. Lehetőség van nemzetközi csomagszállításra is, kérje egyedi díjszabásunkat.

Jelenleg nincsenek videók a termékhez.
Összehasonlít
Mehet
Ajánlat
Mehet

Összehasonlítás