Kapriol Patrol munkavédelmi cipő barna S3-SRC 42
43032K

Kapriol Patrol munkavédelmi cipő barna S3-SRC 42

Ár: 16 390 Ft
5 nap

5 nap

pipe_icon

Személyesen átvehető

Átvétel ittarrow_down
pipe_icon

Kiszállítás

Kiszállítási lehetőségekarrow_down
összehasonlítom

Kapriol Patrol munkavédelmi cipő barna S3-SRC 42

A Kapriol Patrol munkavédelmi cipő ideális választás építőipari, ipari és egyéb nehéz munkafolyamatokhoz, ahol a láb védelme és a kényelem egyaránt fontos. A cipő S3-SRC védelmi besorolással rendelkezik, amely biztosítja a maximális biztonságot és tartósságot.
Anyaga

Hasított velúr bőr felsőrész, amely tartós és ellenáll a kopásnak. A talp poliuretánból készült, amely olajálló és csúszásmentes, mély barázdákkal rendelkezik a kiváló tapadás érdekében.

Védelmi besorolás

S3-SRC besorolás, amely védelmet nyújt a zuhanó és nyomó tárgyakkal szemben (200 J és 15 kN).

Vízgőz áteresztőképesség

A felsőrész vízgőz áteresztőképessége >0,8 mg/cm²/h, ami biztosítja a láb szellőzését.

Talpátszúródás elleni védelem

A cipő acél talplemeze (>1100 N erőhatás) megvédi a lábat a talpátszúrásoktól.

Nedvességfelszívódás elleni védelem

A nedvességfelszívódás mértéke < 30%/óra, így a láb szárazon tartása garantált.

Csúszásvédelem

SRC csúszásvédelem kerámiapadlón és acélpadlón, amely biztonságos lépést biztosít különböző felületeken.

Antisztatikus tulajdonságok

A cipő antisztatikus, 0,1 MΩ ellenállással és energiaelnyelő sarokrésszel (>20 J) rendelkezik.

Paraméterek

AnyagHasított koptatott bőr, poliuretán
Méret42
Színbarna
Feltöltés alatt...

Fogyasztói szerződés keretében vásárolt termékre a 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet alapján Magyarország területén a jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
b) 250 000 forint eladási ár felett három év.

A garanciális és garancián túli javításokat a Kapriol hivatalos magyarországi szervize végzi.
A szerviz elérhetősége: Brico Trend Kft, 2142 Nagytarcsa, Tél u.6
info@kapriol.hu +36-20-280-6894
A következő márkákkal kapcsolatos panaszokkal fordulhat szervizünkhöz: Kapriol, FarTools

A garanciális ügyintézés 5 lépése:

  1. Vigye vissza a meghibásodott terméket a kereskedőhöz, ahol azt vásárolta, vagy vegye fel a kapcsolatot a szervizzel.
    2. Nyújtsabe a garanciális igényét. A kereskedő vagy a szerviz haladéktalanul megkezdi a garanciális panasz rendezésének folyamatát.
    3. Vegye át és őrizze meg az igazolást, amivel igazolhatja, hogy a panasz bejelentés megtörtént.
    4. Várhatóan 3 maximum 14 napon belül megkapja a választ, hogy milyen módon rendezzük panaszát. 
    5. Vegye át a megjavított terméket a kereskedőnél vagy a szerviznél.

A szállítás 29.990 Ft rendelési érték felett ingyenes.

GLS futárszolgálat
A megrendelést a GLS futárszolgálat rugalmas kézbesítési szolgáltatásával szállítjuk házhoz a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között. GLS FlexDelivery
A GLS ezen szolgáltatásának keretén belül már a csomag összekészítésekor küldött első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét.
A második e-mail ill. - mobiltelefonszám megadása esetén - SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük. Ez az üzenet tartalmazza 3 órás időintervallumra szűkítve a futár várható érkezését, a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot. A szolgáltatás szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőséget is tartalmaz.
Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Kérd házhoz GLS futárszolgálattal!

GLS csomagpont
A GLS CsomagPontok csomagfeladó és átvevő helyek. Különböző üzletekben működnek (bolt a boltban rendszerben), ahol gyorsan intézheti a csomaggal kapcsolatos ügyeit. Magyarországon több mint 800 GLS CsomagPont van. A leggyakoribb nyitva tartási idő hétköznapokon 10.00 és 18.00 óra között, de számos üzlet ennél hosszabb nyitva tartási időben várja a vásárlókat.
Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Vedd át GLS CsomagPonton!

GLS ügyfélszolgálat: 
E-mail: info@gls-hungary.com 
Telefon: +36 29 88 67 00

FOXPOST
A FOXPOST a feladást követően 3 munkanapon belül kiszállítja a csomagot a kiválasztott FOXPOST Csomagautomatába, majd SMS vagy Viber üzenetben értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az automatáknál, csak bankkártyával lehet fizetni.
Az értesítés után 4 naptári napig bármikor átvehető a küldemény.
Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Vedd át FOXPOST csomagautomatából!

Posta Pont
Országszerte 3000 átvételi ponton biztosít kényelmes és gondtalan csomagátvételt. A munkából hazamenet, későn este vagy korán reggel, hétvégén vagy a nap közepén, amikor és ahogy kényelmes.
Több mint 2600 postai PostaPont, 210 Coop PostaPont, 195 MOL PostaPont, 51 Csomagautomata, 3 Media Markt és 1 Trendmaker közül választhat.
Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Vedd át Posta Ponton vagy csomagautomatából!

A 40 kg feletti vagy terjedelmes, raklapon szállítandó termékek esetén a csomagok kiszállítását szállítmányozó partnerünk végzi.
A rendeléseket munkaidőben dolgozzuk fel, 9.00-18.00 óra között. Lehetőség van nemzetközi csomagszállításra is, kérje egyedi díjszabásunkat.

Jelenleg nincsenek videók a termékhez.
Összehasonlít
Mehet
Ajánlat
Mehet

Összehasonlítás