Az áruházunkban létrehozott fiókkal felgyorsíthatja a fizetési folyamatot, tárolhat több szállítási címet, megtekintheti és követheti a leadott megrendeléseit.
18 390 FtⓘÁr: 14 790 Ft
4 090 FtⓘÁr: 2 990 Ft
3 990 Ft
6 990 Ft
3 290 Ft
19 990 Ft
2 Ft
3 Ft
Fogyasztói szerződés keretében vásárolt termékre a 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet alapján Magyarország területén a jótállás időtartama:a) 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év, b) 250 000 forint eladási ár felett három év.
A garanciális ügyintézés 5 lépése:
1. Vigye vissza a meghibásodott terméket a kereskedőhöz, ahol azt vásárolta, vagy vegye fel a kapcsolatot a szervizzel.2. Nyújtsa be a garanciális igényét. A kereskedő vagy a szerviz haladéktalanul megkezdi a garanciális panasz rendezésének folyamatát.3. Vegye át és őrizze meg az igazolást, amivel igazolhatja, hogy a panasz bejelentés megtörtént.4. Várhatóan 3 maximum 14 napon belül megkapja a választ, hogy milyen módon rendezzük panaszát. 5. Vegye át a megjavított terméket a kereskedőnél, vagy a szerviznél.
A garanciális és garancián túli javításokat a leica geosystems hivatalos magyarországi szervize végzi.A szerviz elérhetősége: leiCON Hungary Kft, 1047 Budapest, Attila utca 12-18. B. épület 1/115. Kapcsolattartó: Völcsey Judit 0670-4538059
A csomagban tüntessétek fel ki küldte, név, telefonszám, email cím!A garanciális termék esetén a szállítás megszervezése és ehhez kapcsolódó költségek a leiCON Hungary Kft felelőssége – amennyiben bebizonyosodik, hogy a termék hibátlan, akkor a bevizsgálás díja és a szállítási költség az ügyfelet terheli, amit minden esetben meg kell téríteni! Nem garanciális termékeknél az ügyfél feladata a szállítás megszervezése, melynek költsége szintén őt terheli, illetve ha nem kérik a javítást, akkor a bevizsgálás díja is leszámlázásra kerül, amit minden esetben meg kell téríteni!Nem minősül garanciális meghibásodásnak:• Nem rendeltetésszerű használat. (Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék specifikációjában megadott paramétereket meghaladó mechanikai és/vagy elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak megfelelő felhasználás).• Az alkalmazott szoftverek (operációs rendszerek, felhasználói és egyéb programok) futtatásából adódó, valamint vírusok és egyéb rosszindulatú programok okozta hibák.• Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túl-áram, elektrosztatikus -behatás). • A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés található.• A nem gyári tartozékokkal (kellékekkel) történő használatból eredő hiba (pl.: elem folyás)
Egyes terméktípusok jótállási idejei:
A termékregisztráció az alábbi oldalon végezhető el:https://leica-geosystems.com/products/disto-and-leica-lino/disto-warrantyTovábbi információk a gyártó oldalán:https://leicon.hu/
A szállítás 29.990 Ft rendelési érték felett ingyenes.
GLS futárszolgálatA megrendelést a GLS futárszolgálat rugalmas kézbesítési szolgáltatásával szállítjuk házhoz a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között. GLS FlexDelivery A GLS ezen szolgáltatásának keretén belül már a csomag összekészítésekor küldött első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. A második e-mail ill. - mobiltelefonszám megadása esetén - SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük. Ez az üzenet tartalmazza 3 órás időintervallumra szűkítve a futár várható érkezését, a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot. A szolgáltatás szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőséget is tartalmaz.Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Kérd házhoz GLS futárszolgálattal!
GLS csomagpontA GLS CsomagPontok csomagfeladó és átvevő helyek. Különböző üzletekben működnek (bolt a boltban rendszerben), ahol gyorsan intézheti a csomaggal kapcsolatos ügyeit. Magyarországon több mint 800 GLS CsomagPont van. A leggyakoribb nyitva tartási idő hétköznapokon 10.00 és 18.00 óra között, de számos üzlet ennél hosszabb nyitva tartási időben várja a vásárlókat.Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Vedd át GLS CsomagPonton!
GLS ügyfélszolgálat: E-mail: info@gls-hungary.com Telefon: +36 29 88 67 00
FOXPOSTA FOXPOST a feladást követően 3 munkanapon belül kiszállítja a csomagot a kiválasztott FOXPOST Csomagautomatába, majd SMS vagy Viber üzenetben értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az automatáknál, csak bankkártyával lehet fizetni.Az értesítés után 4 naptári napig bármikor átvehető a küldemény.Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Vedd át FOXPOST csomagautomatából!
Posta PontOrszágszerte 3000 átvételi ponton biztosít kényelmes és gondtalan csomagátvételt. A munkából hazamenet, későn este vagy korán reggel, hétvégén vagy a nap közepén, amikor és ahogy kényelmes.Több mint 2600 postai PostaPont, 210 Coop PostaPont, 195 MOL PostaPont, 51 Csomagautomata, 3 Media Markt és 1 Trendmaker közül választhat.Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Vedd át Posta Ponton vagy csomagautomatából!
A 40 kg feletti vagy terjedelmes, raklapon szállítandó termékek esetén a csomagok kiszállítását szállítmányozó partnerünk végzi.A rendeléseket munkaidőben dolgozzuk fel, 9.00-18.00 óra között. Lehetőség van nemzetközi csomagszállításra is, kérje egyedi díjszabásunkat.