Tisztelt Partnerünk!

Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket arról, hogy a 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §,  (5) pontja módosítása alapján 2014.04.09-dik napjától kezdődően alapvetően megváltoznak a csomagkiadás szabályai. Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás  előtt  be kell mutatnia  a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél)  valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át közölni kell az átvétel  jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott  veszi át a csomagot, akkor  két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges kérnünk az átvételi pontjainkon.


A  személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány  elnevezését, betűjelét  és a számát, valamint ha a csomagot a címzett veszi át a „ Címzett” megjelölést, ha a csomagot nem a címzett veszi át  akkor az átvétel jogcímeként a „ Helyettes átvevő „ megnevezést   kizárólag az átadónál maradó példányra kell feljegyezni. Az átadási bizonylat tárolása, valamint a  meghatalmazás  őrzése  a vonatkozó szabályoknak megfelelően történik meg. A meghatalmazást az átadási bizonylattal együtt átadó megőrizni köteles.

A mai naptól ezek a technikai lépések kötelező jelleggel bevezetésre kerülnek a Pick Pack Pontokon, mely változás miatt a csomagkiadás folyamata esetenként több időt vehet igénybe.

A változással kapcsolatos kérdéseikkel, forduljanak bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz az alábbi elérhetőségeken.

Telefon: 06-1-803-6300
E-mail: pickpackpont@sprinter.hu
Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 08:00 és 20:00 között érhető el.
Ügyeleti mobilszám: 06-30/619-3070
Hétfőtől péntekig: 20:00-22:00 óra között, szombaton és vasárnap 10:00-12:00 óra között érhető el.
Budapest, 2014. 04. 09.

Üdvözlettel,

Pick Pack Pont szolgáltatás csapata

Összehasonlít
Mehet
Ajánlat
Mehet

Összehasonlítás