Az áruházunkban létrehozott fiókkal felgyorsíthatja a fizetési folyamatot, tárolhat több szállítási címet, megtekintheti és követheti a leadott megrendeléseit.
43 990 FtⓘÁr: 22 990 Ft
44 900 FtⓘÁr: 36 990 Ft
47 990 FtⓘÁr: 27 990 Ft
790 FtⓘÁr: 690 Ft
13 990 FtⓘÁr: 9 490 Ft
3 890 FtⓘÁr: 2 290 Ft
9 990 FtⓘÁr: 7 490 Ft
18 990 FtⓘÁr: 14 990 Ft
4 990 FtⓘÁr: 3 890 Ft
1 140 Ft
1 190 FtⓘÁr: 890 Ft
1 190 Ft
Opcionális tartozéka az alábbi modelleknek:
C 105.6-5
C 120.6-6
E 140.3-9
P 150.2-10
P 160.2-15
Nilfisk garancia
Minden nilfisk termékre a kötelező jótállási idő 1év.Ez alá tartoznak az alábbi termékkörök:Magasnyomású mosók (hideg-meleg vizes)PorszívókPadlótisztító berendezések
Tájékoztatás a jótállási jogokról:
A termék gyártója: Nilfisk A/S Sognevej 25 DK-2605 Broendby, DenmarkA termék importőre: Nilfisk Kereskedelmi Kft. 2310. Szigetszentmiklós-Lakihegy, II. Rákóczi Ferenc út 10.
A fogyasztót a Nilfisk termékekkel kapcsolatosan megillető jogokat a 2013.évi V. törvény (ptk.) 6:157§(2) bekezdése, 6:171-174.§-ai, a 19/2014.(IV.29) NGM rendelet, a 151/2003.(IX.22.) Korm.rendelet, továbbá a termékhez mellékelt gyártói garanciajegy tartalmazza.
A fogyasztási cikkek adásvételének és a kapcsolódó jótállásnak egyes vonatkozásairól szóló 1999/44/EK európai parlamenti és tanácsi irányelv rendelkezései értelmében, gyártónak minősül a termék tényleges gyártója, az importőr, és aki gyártóként kerül feltüntetésre.
1. A jótállási határidő a fogyasztási cikk, fogyasztó részére történő átadása, vagy, ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.2. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási jegy, fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot a fogyasztó bemutatja.3. Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék, fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát -szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)-rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása-helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás-elemi kár, természeti csapás okozta.4. A jótállási igény érvényesítése: A fogyasztó köteles a termék hibájának a felfedezése után azt késedelem nélkül bejelenteni a terméket értékesítő kereskedőnél/javítószolgálatnál. A hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.5. Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó:-elsősorban -választása szerint- kijavítást, vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetettlen, vagy ha az vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.-ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó -választása szerint-a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállakozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át.
A fogyasztó a jótállási igényét az alábbi helyeken érvényesítheti:
1141. Budapest, Mogyoródi út 188. GépDepo.hu Kft.(csak átvétel)1141. Budapest, Egressy tér 11/B. GépDepo.hu Kft.(csak átvétel)
Szervízpartnereknél:
2310. Szegetszentmiklós-Lakihegy, II Rákóczi ferenc út 10 Központi szerviz1164. Budapest, Művezető utca 24-26 Cleanshop2030. Érd, Sóskúti utca 27. Kék Duna 17 Bt2730. Albertirsa, Thököly utca 3. Fehér Duna Plusz Kft4150. Püspökladány, Katona József utca 34. Maxter Clean Bt.8000. Székesfehérvár, Kelemen Béla utca 8. Nali Kft7632. Pécs, Siklósi utca 68. SBI-Pannon Kft7700. Mohács, Kossuth Lajos utca 105. Vidasz Bt6724. Szeged, Ruszti út 14 Anzsu Clean Kft6792. Zsombó, Felszabadulás utca 158. Mega Plusz Kft9700. Szombathely, Acsádi I. utca 24. Vanett Bt8900. Zalaegerszeg, Sashegy utca 8. Zalaclean Kft
A szállítás 29.990 Ft rendelési érték felett ingyenes.
GLS futárszolgálatA megrendelést a GLS futárszolgálat rugalmas kézbesítési szolgáltatásával szállítjuk házhoz a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között. GLS FlexDelivery A GLS ezen szolgáltatásának keretén belül már a csomag összekészítésekor küldött első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. A második e-mail ill. - mobiltelefonszám megadása esetén - SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük. Ez az üzenet tartalmazza 3 órás időintervallumra szűkítve a futár várható érkezését, a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot. A szolgáltatás szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőséget is tartalmaz.Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Kérd házhoz GLS futárszolgálattal!
GLS csomagpontA GLS CsomagPontok csomagfeladó és átvevő helyek. Különböző üzletekben működnek (bolt a boltban rendszerben), ahol gyorsan intézheti a csomaggal kapcsolatos ügyeit. Magyarországon több mint 800 GLS CsomagPont van. A leggyakoribb nyitva tartási idő hétköznapokon 10.00 és 18.00 óra között, de számos üzlet ennél hosszabb nyitva tartási időben várja a vásárlókat.Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Vedd át GLS CsomagPonton!
GLS ügyfélszolgálat: E-mail: info@gls-hungary.com Telefon: +36 29 88 67 00
FOXPOSTA FOXPOST a feladást követően 3 munkanapon belül kiszállítja a csomagot a kiválasztott FOXPOST Csomagautomatába, majd SMS vagy Viber üzenetben értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az automatáknál, csak bankkártyával lehet fizetni.Az értesítés után 4 naptári napig bármikor átvehető a küldemény.Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Vedd át FOXPOST csomagautomatából!
Posta PontOrszágszerte 3000 átvételi ponton biztosít kényelmes és gondtalan csomagátvételt. A munkából hazamenet, későn este vagy korán reggel, hétvégén vagy a nap közepén, amikor és ahogy kényelmes.Több mint 2600 postai PostaPont, 210 Coop PostaPont, 195 MOL PostaPont, 51 Csomagautomata, 3 Media Markt és 1 Trendmaker közül választhat.Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Vedd át Posta Ponton vagy csomagautomatából!
A 40 kg feletti vagy terjedelmes, raklapon szállítandó termékek esetén a csomagok kiszállítását szállítmányozó partnerünk végzi.A rendeléseket munkaidőben dolgozzuk fel, 9.00-18.00 óra között. Lehetőség van nemzetközi csomagszállításra is, kérje egyedi díjszabásunkat.