Somogyi Elektronic LHP400 léghűtő
LHP400

Somogyi Elektronic LHP400 léghűtő

Ár: 30 590 Ft
Raktáron

Raktáron

pipe_icon

Személyesen átvehető

Átvétel ittarrow_down
pipe_icon

Kiszállítás2 db

Kiszállítási lehetőségekarrow_down
összehasonlítom

Az LHP 400 Léghűtő zárt légterek frissítésére, hűtésére használható, így a nyári meleg sokkal elviselhetőbb lesz.
Hideg víz elpárologtatásával hűti le a rajta keresztüláramló levegőt, így friss, kellemes közérzetet biztosít.
Működési elvéből következik, hogy a hőmérséklet jelentős csökkentésére nem alkalmas, kb 3-5 fokkal képes a szoba hőmérsékletét mérsékelni.
A készülék távirányítóval is vezérelhető a könnyű használat érdekében.
A levegő sebességét 3 fokozatú ventilátor, eloszlatását légterelő lamellák biztosítják. A kikapcsolás időzítő a használó kényelmét szolgálja.
A párásító betét cserélhető, melyet LHP 400/T cikkszámon talál meg weboldalunkon.
Tartozékai a távirányító és a jégakkuk.

Paraméterek

Feszültség220 - 230 V
Kábelhossz1,5 m
Méretek (h x sz x m)25 x 58 x 28 cm
Súly4,2 Kg
Teljesítmény80 W
Ventilátor sebesség3
Víztartály mérete3L
Zajszint (dB)65dB

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a vállalkozásnak (eladónak) jótállást kell vállalnia a Korm. rendelet mellékletében felsorolt új termékekre.
A jótállás időtartama:
10 000 - 100 000 forint, akkor a kötelező jótállás időtartama 1 év, ha
100 000 - 250 000 forint, akkor a kötelező jótállás időtartama 2 év, ha
250 000 forint vagy afeletti, akkor a kötelező jótállás időtartama 3 év.

E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállás időtartama meghosszabbodik a fogyasztási cikk kijavítása esetén a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
A Ptk. 6:171.§-a alapján a Somogyi Elektronic Kft bizonyos termékekre a jelen jótállási jegyben foglalt feltételekkel egy év önkéntes jótállást vállal.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembehelyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezi üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának a napja.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát
- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
- elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó
- elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan
többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibás állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
- ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz,
vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó - választása szerint - a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre,
hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról,
- az igény elutasítás esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is -
öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítás vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze.
Ha a kijavítás vagy kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról.
A tájékoztatás a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas módon történik.

Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás
köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül cserélni.
Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján
kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk 3 alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - fogyasztó eltérő rendelkezése hiányába -, valamint a Ptk. 2013. évi V. törvény 6:159.§ (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását,
és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatani, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a 30 napos határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül kicserélni.
Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szólő törvény alapján
kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Az előző 3 bekezdés előírásai a 10.000.- Forint eladási ár feletti eszközökre vonatkozik.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
A jótállás időtartama meghosszabbodik a fogyasztási cikk kijavítása esetén a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel,
amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészekre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást (eladót) terhelik.
A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő - így különösen kellék- és termékszavatosság, illetve kártérítési - jogainak érvényesítését.
Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását is kezdeményezheti
A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.
A jotállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek, amelynek nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása.

A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot a fogyasztó bemutatja.
Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetők.
A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.
A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozásnál (eladónál) érvényesítheti.

A fogyasztó a kijatvítás iránti igényét választása szerint a vállkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállakozás által a jótállási jegyen feltűntett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
A gyors ügyintézés érdekében, kérjük, hogy az alábbi címet részesítse előnyben:
1045 Budapest, Pozsonyi utca 17. földszint, ügyfélszolgálat.

A szállítás 29.990 Ft rendelési érték felett ingyenes.

GLS futárszolgálat
A megrendelést a GLS futárszolgálat rugalmas kézbesítési szolgáltatásával szállítjuk házhoz a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között. GLS FlexDelivery
A GLS ezen szolgáltatásának keretén belül már a csomag összekészítésekor küldött első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét.
A második e-mail ill. - mobiltelefonszám megadása esetén - SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük. Ez az üzenet tartalmazza 3 órás időintervallumra szűkítve a futár várható érkezését, a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot. A szolgáltatás szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőséget is tartalmaz.
Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Kérd házhoz GLS futárszolgálattal!

GLS csomagpont
A GLS CsomagPontok csomagfeladó és átvevő helyek. Különböző üzletekben működnek (bolt a boltban rendszerben), ahol gyorsan intézheti a csomaggal kapcsolatos ügyeit. Magyarországon több mint 800 GLS CsomagPont van. A leggyakoribb nyitva tartási idő hétköznapokon 10.00 és 18.00 óra között, de számos üzlet ennél hosszabb nyitva tartási időben várja a vásárlókat.
Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Vedd át GLS CsomagPonton!

GLS ügyfélszolgálat: 
E-mail: info@gls-hungary.com 
Telefon: +36 29 88 67 00

FOXPOST
A FOXPOST a feladást követően 3 munkanapon belül kiszállítja a csomagot a kiválasztott FOXPOST Csomagautomatába, majd SMS vagy Viber üzenetben értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az automatáknál, csak bankkártyával lehet fizetni.
Az értesítés után 4 naptári napig bármikor átvehető a küldemény.
Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Vedd át FOXPOST csomagautomatából!

Posta Pont
Országszerte 3000 átvételi ponton biztosít kényelmes és gondtalan csomagátvételt. A munkából hazamenet, későn este vagy korán reggel, hétvégén vagy a nap közepén, amikor és ahogy kényelmes.
Több mint 2600 postai PostaPont, 210 Coop PostaPont, 195 MOL PostaPont, 51 Csomagautomata, 3 Media Markt és 1 Trendmaker közül választhat.
Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Vedd át Posta Ponton vagy csomagautomatából!

A 40 kg feletti vagy terjedelmes, raklapon szállítandó termékek esetén a csomagok kiszállítását szállítmányozó partnerünk végzi.
A rendeléseket munkaidőben dolgozzuk fel, 9.00-18.00 óra között. Lehetőség van nemzetközi csomagszállításra is, kérje egyedi díjszabásunkat.

Jelenleg nincsenek videók a termékhez.

A Cetelem hitelügyintézéshez az oldalunkon való regisztráció szükséges!

Részletre vásárláshoz tegye a terméket a kosárba, majd a megrendelés véglegesítésénél válassza a Cetelem Online áruhitel opciót!

Készítse elő okmányait!

Amire szüksége lesz:

- Magyar hatóság által kiállított érvényes állandó személyi igazolvány, vagy érvényes személyazonosító igazolvány és lakcímkártya
Vagy
- Érvényes útlevél és lakcímkártya
- Érvényes adóigazolvány

Biztosra akar menni a hiteligénylés kitöltésekor?

- Nyissa meg számítógépén, vagy szükség esetén nyomtassa ki az online hiteligénylési segédletet!
- Tartsa megnyitva ezt az oldalt is, és használja az online igénylés során

Elakadt? Kérdése van?

- Olvassa el a súgót, vagy hívjon minket a (06 1) 870 0870 számon!

Áruhitel Referencia THM: 19,90%, 2 000 000 Ft hitelösszeg és 48 hónap futamidő esetén.

A referencia THM a teljes hiteldíj mutató meghatározásáról, számításáról és közzétételéről szóló 83/2010. (lll.25.) Korm. rendelet 9. § (1) bekezdésétől eltérően, a hiteltípusra elérhető, megjelölt hitelösszeg és futamidő figyelembevételével került meghatározásra.

Éves ügyleti kamat: 18,29 %. Kezelési díj: 0 Ft. Futamidő: 9, 12, 17, 18, 24, 30, 36, 42 vagy 48 hónap.  
Szükséges önrész, a vételár függvényében: 500 000 Ft-ig önrész nélkül, 500 001 Ft-tól min. a vételár 20%-a.

Reprezentatív példa   2 000 000 Ft-os vételár esetén:

Önrész: 500 000 Ft

Kezelési dij: 0 Ft

Hitelösszeg: 2 000 000 Ft

Referencia THM: 19,90 %

Futamidő: 48 hónap

Havi törlesztőrészlet: 59 053 Ft

Fix, éves ügyleti kamat: 18,29 %

A fizetendő teljes összeg (önrész nélkül): 2 834 544 Ft

A GépDepo.hu Kft. a Magyar Cetelem Zrt. (Bank) hitelközvetítője, a Bank a hitelbírálathoz szükséges dokumentumok meghatározásának, a hitelbírálatnak a jogát fenntartja, valamint az ajánlati kötöttségét kizárja. További részletek a Bank Általános Üzletszabályzatában, az általános szerződési feltételekben és a vonatkozó hirdetményekben, amelyeket a https://www.cetelem.hu/segedlet/dokumentumok  oldalon tekinthet meg, illetve töltheti le.

Érvényes: 2024. január 2. napjától visszavonásig, a webáruházban megjelölt termékekre.

Hiteligénylést Bankunkhoz mindazon személyek adhatnak be, akik megfelelnek az alábbi követelményeknek:

- Természetes személy
- 18. életévét betöltötte
- Magyarországon levő állandó lakcím
- Igazolt, rendszeres jövedelem
- Tartózkodási címen vezetékes telefonon vagy előfizetéses mobiltelefonon való közvetlen elérhetőség
- Munkavállalók esetén munkahely, vagy munkavégzés helyén, telefonon való közvetlen elérhetőség
- Aktív állományú munkaviszonyában nem áll próbaidő vagy felmondás alatt

A hitelbírálatnál szükséges adatok ellenőrzéséhez nélkülözhetetlen dokumentumok:

1. Személyazonosságot és lakcímet igazoló okmányok
- Magyar hatóság által kiállított érvényes állandó személyi igazolvány, vagy érvényes személyazonosító igazolvány és lakcímkártya, új típusú kártya formátumú vezetői engedély és lakcímkártya, vagy
- Érvényes útlevél és lakcímkártya
- Érvényes adóigazolvány

2. Lakcímet igazoló egyéb okmányok
- Két hónapnál nem régebbi, a hitelkérelemben megjelölt tartózkodási hely címére szóló bankszámlakivonat vagy
- vezetékes, vagy előfizetéses mobil telefonszámla vagy
- gáz-, villany-, víz-, kábeltelevízió-, táv-hő-, közös költség-, vagy vezetékes internetszámla.
(A szolgáltató által kiállított eredeti számla másolata)

3. Jövedelmet igazoló okmányok


Ha Ön munkavállaló
- 30 napnál nem régebbi, ugyanazon munkáltatónál eltöltött min. 3 hónapja fennálló, határozatlan idejű vagy legalább a futamidővel megegyező határozott idejű munkaviszonyról szóló munkáltatói igazolás (a Magyar Cetelem Zrt. formanyomtatványa, vagy a Magyar Cetelem Zrt. formanyomtatványán szereplő adatokat tartalmazó egyéb munkáltatói igazolás)
Vagy
- Azon bankszámla utolsó, két hónapnál nem régebbi kivonata, amely a hiteligénylő aktív munkaviszonyából származó jövedelmét, vagy nyugdíját jogcímében is és összegszerűségében is megállapítható módon tartalmazza, és amely az ügyfél saját nevére szóló bankszámlára, vagy az ügyfél házastársával közös bankszámlájára, és a tartózkodási helye/helyük címére szól

Ha Ön egyéni vállalkozó vagy cégtulajdonos
- Vállalkozók - gazdasági társaság tulajdonosa, nem alkalmazotti jogviszonyban álló vezetője, egyéni vállalkozó és családi vállalkozás alkalmazottja - esetében az adóhatóságtól származó jövedelemigazolás.
Nyugdíj igazolás esetén az utolsó havi bankszámlakivonat szükséges.

Ha Ön őstermelő
- Őstermelők esetében az adóhatóságtól származó jövedelemigazolás

Ha Ön nyugdíjas
- Utolsó nyugdíjszelvény, vagy azon fizetési számla (bankszámla) két hónapnál nem régebbi eredeti kivonata, amely a hiteligénylő nyugdíját jogcímében és összegszerűségében is megállapítható módon tartalmazza, és amely az ügyfél saját nevére vagy az ügyfél házastársával közös nevére, illetve a tartózkodási hely/helyük címére szól, és nyugdíj törzslap,
- Vagy tárgy évi év eleji összesítő a nyugdíj összegéről.
- Rokkantsági vagy rehabilitációs ellátás esetén, a rokkantsági, illetve rehabilitációs ellátás megállapításáról szóló határozat, amely legalább az igényelt futamidővel megegyező időre szóló ellátás megállapítását tartalmazza.

- Bankszámláról történő teljesítés esetén azon bankszámla legutóbbi számlakivonata, melyre a hiteligénylő felhatalmazást ad csoportos beszedésre
- A fent felsoroltakon kívül a Bank további dokumentumok becsatolását is kérheti. Egyéb jövedelempótló ellátások esetén a Bank egyedi mérlegelés alapján dönt a hitelképességről.
- Munkáltatói igazolás nélküli konstrukció esetében gazdasági társaság tulajdonosa, nem alkalmazotti jogviszonyban álló vezetője, egyéni vállalkozó és családi vállalkozás alkalmazottja nem jogosult hiteligénylésre

A fent felsoroltakon kívül a Bank további dokumentumok becsatolását is kérheti. Egyéb jövedelempótló ellátások esetén a Bank egyedi mérlegelés alapján dönt a hitelképességről.

Munkáltatói igazolás nélküli konstrukció esetében gazdasági társaság tulajdonosa, nem alkalmazotti jogviszonyban álló vezetője, egyéni vállalkozó és családi vállalkozás alkalmazottja nem jogosult hiteligénylésre.

THM 19,90 % Hitelajánlat

Munkáltatói igazolás

Ügynöki tájékoztató

Jövedelem-változás hatásainak bemutatása

Online szerződéskötési rendszer használatának feltételei

Tájékoztató a túlzott eladósodottság kockázatairól:
https://www.mnb.hu/letoltes/tajekoztato-a-tulzott-eladosodottsag-kockazatairol.pdf

Cetelem dokumentumok:

https://www.cetelem.hu/segedlet/dokumentumok

Jövedelem változás hatásainak bemutatása:



a) cégnév: GépDepo.hu Kisgép és Szerszám Szakkereskedés Kft.
székhely: 2626 Nagymaros, Váci út 90-92.
nyilvántartási azonosítója (cégjegyzékszáma): 13-09-129987
levelezési cím: 2626 Nagymaros, Váci út 90-92.
felügyeleti hatóság megjelölése: Magyar Nemzeti Bank (központi levélcím: 1850 Budapest,
Központi telefon: (36-1) 428-2600, központi fax: (36-1) 429-8000, E-mail:
ugyfelszolgalat@mnb.hu)
b) Társaságunk a Magyar Nemzeti Bank által a közvetítőkről vezetett nyilvántartásban szerepel. A
nyilvántartást ellenőrizni lehet a fenti elérhetőségeken, illetve a www.mnb.hu honlapon keresztül.
c) Társaságunk függő közvetítőként a Magyar Cetelem Zrt. megbízásából jár el, és a megbízó
érdekeit képviseli.
d) Társaságunk a pénzügyi szolgáltatási szerződés megkötéséért közvetítői díjazásban részesül.
e) Társaságunk a jelzáloghitelhez vagy a fogyasztónak nyújtott ingatlanra vonatkozó pénzügyi
lízinghez kapcsolódó - a hitel és pénzkölcsön, valamint pénzügyi lízing nyújtásától, továbbá a
pénzügyi szolgáltatás közvetítésétől elkülönülő - személyre szabott ajánlások adása
(hiteltanácsadás) szolgáltatást nem nyújt.
f) A Magyar Cetelem Zrt. biztosítja, hogy az ügyfél Társaságunk magatartására, tevékenységére
vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban (személyesen, telefonon) vagy írásban
(személyesen vagy más által átadott irat útján, postai úton, telefaxon, elektronikus levélben)
közölhesse.
g) Társaságunk az ügyfél számára az alábbi más – pénzügyi szolgáltatás közvetítésének nem
minősülő – szolgáltatása ellenértékeként nem számít fel díjat.
A Magyar Cetelem Zrt. a szóbeli panaszt, az ügyfelek számára nyitva álló helyiségében, annak
nyitvatartási idejében, a telefonon közölt szóbeli panaszt minden munkanapon 8:30-tól 17 óráig
és a hét egy munkanapján (hétfő) 8 órától 20 óráig, az írásbeli panaszt elektronikus eléréssel
(https://www.cetelem.hu/kapcsolat) folyamatosan fogadja.
A Magyar Cetelem Zrt. a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha
az ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges,
a Magyar Cetelem Zrt. a panaszról és adott esetben az azzal kapcsolatos álláspontjáról
jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz
esetén az ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén az ügyfélnek megküldi,
egyebekben az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.
A Magyar Cetelem Zrt. az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontját a
panasz közlését követő, jogszabályban előírt határidőn belül megküldi az ügyfélnek.
A Magyar Cetelem Zrt. valamint Társaságunk szolgáltatásával vagy eljárásával kapcsolatos
panasz elutasítása esetén, vagy ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, az alábbi
szervekhez fordulhat:

a. A szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a
szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita rendezése érdekében a
polgári perrendtartás szabályai szerint bírósághoz fordulhat, vagy a Pénzügyi Békéltető
Testület eljárását kezdeményezheti. A Pénzügyi Békéltető Testület: aktuális elérhetősége:
Pénzügyi Békéltető Testület H-1525 Budapest Pf.:172., telefon: +36- 80-203-776,
www.penzugyibekeltetotestulet.hu.
b. Magyar Nemzeti Bankról szóló törvényben hivatkozott jogszabályok fogyasztóvédelmi
rendelkezéseinek megsértése miatt, a Magyar Nemzeti Banknál fogyasztóvédelmi eljárást
kezdeményezhet. Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank 1850 Budapest, telefon: 06-1-428-
2600, e-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu.


Rendezd a Kerted! Makita akkus gépekkel sikerre viszed a kertrendezést!
Rendezd a Kerted! Makita akkus gépekkel sikerre viszed a kertrendezést!
Összehasonlít
Mehet
Ajánlat
Mehet

Összehasonlítás