Részletes információkTwitter profilYoutube profilFacebook profil
Makita - Felhatalmazott Online Partner
1149 Budapest, Egressy tér 11/B.Tel.: +36 1 870 0870
Professzionális Makita gépek nagy választékban
Az Ön kosara jelenleg üres!
Az Ön kosara jelenleg üres!
Belépés / RegisztrációHasználja ki a lehetőségeket!

Kérd házhoz GLS futárszolgálattal!

GLS teherautó

Ha szeretné, hogy csomagja akár másnap Önnél legyen, válassza a GLS futárszolgálatot a szállítási lehetőségek közül!

Webshopunkban vásárló ügyfeleink számára a GLS Flex Delivery szolgáltatása elérhető, ami számos előnnyel bír az alapszolgáltatással szemben.



1. SMS és e-mail értesítés a csomag feladásáról
A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti Önt a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.

2. SMS és e-mail értesítés a kiszállítás megkezdéséről
A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

3. Értesítés a sikertelen kiszállításról, hogy ne érje meglepetés
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.

4. Kézbesítési lehetőség
Normál esetben a GLS kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését. De abban az esetben, ha a feladó megrendelte a FlexDeliveryService szolgáltatást, a GLS szükség szerint harmadszorra is kiszállítja a küldeményt - és elküldi a kiszállítási értesítőt is.
A FlexDeliveryService szolgáltatással Ön tevékenyen bekapcsolódhat a logisztikai folyamatba, ami nemcsak hozzájárul a sikeres kézbesítéshez, hanem jelentősen növeli az Ön elégedettségét is.

Gyakran ismételt kérdések:

Mikor szállítják ki a megrendelésemet?
A GLS a kiszállítást hétköznapokon munkaidőben teljesíti 8:00 - 17:00 között. A kiszállítás megkezdéséről a futárszolgálat SMS értesítőt küld. A csomagot a GLS weboldalán is nyomon követheti az alábbi oldalon.

Kell-e fizetnem a szállításért?
Amennyiben rendelésének összege eléri a 15 000Ft-ot, mi álljuk a szállítás díját. 15 000Ft alatti rendeléseknél az egész ország területére 1290Ft a kiszállítás díja. Az említett kiszállítási feltételek kizárólag belföldön érvényesek, a külföldi csomagküldés egyedi díjszabású, ami függ a csomag méretétől és súlyától. A pontos díjszabásról érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon a +36 1 870 0870 telefonszámon vagy írjon nekünk az info@gepdepo.hu címre.

Hogyan fizethetek utánvétel esetén?
Készpénzzel illetve bankkártyával tudja kiegyenlíteni a futárnak az utánvétel összegét.

Hogyan követhetem nyomon a csomagom?
Miután csomagját összekészítettük, és átadtuk a GLS-nek, egy e-mail értesítést kap az Ön által megadott e-mail címre. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot, melyet a GLS csomagkövető oldalán ellenőrizhet, illetve okostelefonjára letölthető GLS Android ; iOS és Windows Mobil alkalmazással.

Futárszolgálattal kértem a kiszállítást, de mégsem jó az időpont. Van lehetőség módosításra?
A kiszállítás megkezdéséig lehetőség van mind az időpont, mind a szállítási cím megváltoztatására. A csomag feladásáról kiküldött e-mail-ben a csomagszámra kattintva kiválaszthatjuk a számunkra megfelelő új időpontot vagy akár új címet.

Nem voltam otthon a kiszállításkor, mi a teendő?
Ha csomagjának kiszállítása sikertelen, a GLS e-mail és sms értesítőt küld a sikertelen kiszállításról. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol Ön kiválaszthatja a megfelelő időpontot a következő kiszállításra. Ha a következő kiszállítás sem sikeres, egy harmadik, időpont választására is lehetősége van. 3 sikertelen kiszállítás után azonban nincs lehetőség további módosításra, csomagja visszakerül központi raktárunkba.

Szeretném, ha minél előbb megérkezne a megrendelt termék. Mik a lehetőségeim?
Amennyiben szeretné, hogy az Ön által megrendelt termék már másnap délelőtt a kért címen legyen, választhatja a GLS délelőtti kiszállítását. Ez a lehetőség nem elérhető minden településen, ezért a rendelés leadásakor ellenőrizze, hogy az ön által megadott címhez kiválaszthatja-e ezt a szolgáltatást!
Amennyiben leadott rendelése 15:00-ig befut hozzánk, és a rendelt termék nálunk "Raktáron" állapotú, akkor a szolgáltatás kiválasztásával másnap, legkésőbb 12:00-ig kiszállítják megrendelését. A szolgáltatás 700Ft felárért vehető igénybe, függetlenül attól, hogy a szállítás további költségét mi álljuk vagy Ön.

Makita
NEO
Maktec
DOLMAR
STANLEY
Milwaukee
Virutex
Stabila
MASTER
Leica
STEINEL
OLFA
SOLA
KREATOR
Truper
Fiskars
geo FENNEL
Leatherman
Kapriol
Gorilla
Mafell
CMT
Diatech
A megjelenített árak tartalmazzák az ÁFA-t. GépDepo, a MAKITA WEBSHOP - Kiemelt Makita szerszámgép, tartozék webáruház és szakkereskedés - Makita, Maktec, Dolmar gép és tartozék - Fiskars kerti szerszám - Stabila mérőeszköz - OLFA kés, penge - Kreator tartozék - Akciók, extra Ajánlatok, Nagyvásárló Projekt.
Szerviz akció|Katalógusok|Videók|ÁSzF|Rendelés menete|Adatvédelem|MasterPass|Webárgarancia|3 év extra garancia|Szolgáltatásaink|Sok a kérdése?|Üzenetküldő
Hasonlít
Mehet
Ajánlat
Mehet

Összehasonlítás

Egyéni ajánlat